چند نكته در مورد آكورا NSX ۲۰۱۹

۸۰ بازديد

اين روزها حرف مخالفين خودروهاي هيبريدي ديگر خريدار زيادي ندارد. يكي از خودروهايي كه ثابت كرد خودروهاي هيبريدي مي‌توانند عملكرد و كارآمدي فوق‌العاده‌اي داشته باشند، آكورا NSX ۲۰۱۶ بود كه هم باتري بسيار قدرتمندي داشت و هم عملكرد آن بسيار تحسين‌برانگيز بود. زماني كه آكورا NSX عرضه شد۷ يكي از قدرتمندترين، پرگشتاورترين و خوش‌دست‌ترين خودروهاي كلاس خود بود، و حالا با برخي به‌روزرساني‌ها، مدل ۲۰۱۹ آكورا NSX از قبل هم بهتر شده است.

تغييرات آكورا NSX در مدل ۲۰۱۹ باعث شده است چسبندگي آن به جاده بيشتر شود، استحكام ساختار آن افزايش پيدا كند و هندلينگ آن بهتر شود. خيلي از خودروهاي با عملكرد بالا اين روزها به سراغ موتورهاي الكتريكي و باتري‌هاي قدرتمند مي‌روند و باتري آكورا NSX هم تقويت شده است تا از قبل هم عملكرد بهتري داشته باشد.

طراحي آكورا NSX ۲۰۱۹

از نظر ظاهري آكورا NSX نسبت به مدل اصلي كه در سال ۲۰۱۶ عرضه شد تغييرات چنداني نداشته است. تنها تغيير محسوس اين است كه قسمت جلويي سپر حالا همرنگ بدنه شده است. البته آكورا NSX طراحي فوق‌العاده‌اي دارد و حقيقتا نيازي به تغيير ندارد. NSX هنوز هم يكي از زيباترين خودروها در كلاس خود است. شايد بتوان گفت تنها ا استون مارتين ونتيج است كه نسبت به اين خودرو طراح چشمگير.

از روبرو، دماغه تيز و زاويه‌دار خودرو در كنار گريل سياه‌رنگ آن باعث مي‌شود آكورا NSX ظاهري شبيه به موشك‌هاي فضاپيما داشته باشد. از نماي بغل هم شاهد طراحي بسيار تميز و قدرتمندي هستيم. در نگاه اول آكورا NSX شباهت‌هايي به خودروهاي لامبورگيني دارد. از نماي عقب، دو چراغ LED و چهار اگزوز كه در مركز قرار گرفته‌اند در كنار هم ظاهري بسيار شيك براي اين خودرو فراهم كرده‌اند كه قيمت بالاي آن را توجيه مي‌كند.

از نظر داخلي طراحي كمي فروتنانه‌تر است. در مدل ۲۰۱۹ از چرمي به رنگ آبي نيلي براي صندلي‌ها، كنسول مركزي و داشبورد استفاده شده است و در قسمت‌‌هاي مختلف مثل فرمان از تريم فيبر كربن استفاده شده است. فرمان اين خودرو از نظر خوش‌دستي، طراحي و عملكرد مثال‌زدني است.

تجربه رانندگي و راحتي

نشستن در آكورا ان اس اكس در ترافيك سنگين و گوش دادن به موسيقي از طريق سيستم صوتي ELS باعث مي‌شود احساس كنيد سوار يك سدان لوكس شده‌ايد. به جز ارتفاع بيش از حد پايين صندلي‌ها كه كمي آزار دهنده است، تجربه سواري و نشستن در آكورا NSX بسيار راحت و دلچسب است، هرچند در حالت‌هاي رانندگي اسپرت و اسپرت پلاس، برخلاف حالت رانندگي اكو و عادي لذت كمتري نصيب سرنشينان خواهد شد.

موتور خودرو در حالت اسپرت و اسپرت پلاس بسيار پر سر و صدا و پر حرارت است، اما در حالت عادي و اقتصادي، موتور عملكرد بسيار نرم و بدون سر و صدايي دارد. اگرچه سيستم هدايت و فرمان كمي سنگين است، در اين حالت‌ها سبك است و قابليت مانور خودرو بسيار بالا مي‌رود و حتي طراحي پرزاويه بدنه هم تاثير منفي روي ديد و تسلط راننده نداشته است.

صندلي‌هاي چرمي با اينكه راحت هستند و طراحي خوبي دارند اما به دليل طراحي اسپرت كمي سفت و سخت هستند و سيستم تعليق حتي در نرم‌ترين حالت هم كمي سخت و زمخت است.

بررسي آكورا NSX ۲۰۱۹

 

 

اين روزها حرف مخالفين خودروهاي هيبريدي ديگر خريدار زيادي ندارد. يكي از خودروهايي كه ثابت كرد خودروهاي هيبريدي مي‌توانند عملكرد و كارآمدي فوق‌العاده‌اي داشته باشند، آكورا NSX ۲۰۱۶ بود كه هم باتري بسيار قدرتمندي داشت و هم عملكرد آن بسيار تحسين‌برانگيز بود. زماني كه آكورا NSX عرضه شد۷ يكي از قدرتمندترين، پرگشتاورترين و خوش‌دست‌ترين خودروهاي كلاس خود بود، و حالا با برخي به‌روزرساني‌ها، مدل ۲۰۱۹ آكورا NSX از قبل هم بهتر شده است.

تغييرات آكورا NSX در مدل ۲۰۱۹ باعث شده است چسبندگي آن به جاده بيشتر شود، استحكام ساختار آن افزايش پيدا كند و هندلينگ آن بهتر شود. خيلي از خودروهاي با عملكرد بالا اين روزها به سراغ موتورهاي الكتريكي و باتري‌هاي قدرتمند مي‌روند و باتري آكورا NSX هم تقويت شده است تا از قبل هم عملكرد بهتري داشته باشد.

 

طراحي آكورا NSX ۲۰۱۹

 

از نظر ظاهري آكورا NSX نسبت به مدل اصلي كه در سال ۲۰۱۶ عرضه شد تغييرات چنداني نداشته است. تنها تغيير محسوس اين است كه قسمت جلويي سپر حالا همرنگ بدنه شده است. البته آكورا NSX طراحي فوق‌العاده‌اي دارد و حقيقتا نيازي به تغيير ندارد. NSX هنوز هم يكي از زيباترين خودروها در كلاس خود است. شايد بتوان گفت تنها ا استون مارتين ونتيج است كه نسبت به اين خودرو طراح چشمگير.

 

بررسي آكورا NSX ۲۰۱۹

 

همچنين بخوانيد:  بررسي هوندا آكورد و هوندا CR-V

 

از روبرو، دماغه تيز و زاويه‌دار خودرو در كنار گريل سياه‌رنگ آن باعث مي‌شود آكورا NSX ظاهري شبيه به موشك‌هاي فضاپيما داشته باشد. از نماي بغل هم شاهد طراحي بسيار تميز و قدرتمندي هستيم. در نگاه اول آكورا NSX شباهت‌هايي به خودروهاي لامبورگيني دارد. از نماي عقب، دو چراغ LED و چهار اگزوز كه در مركز قرار گرفته‌اند در كنار هم ظاهري بسيار شيك براي اين خودرو فراهم كرده‌اند كه قيمت بالاي آن را توجيه مي‌كند.

از نظر داخلي طراحي كمي فروتنانه‌تر است. در مدل ۲۰۱۹ از چرمي به رنگ آبي نيلي براي صندلي‌ها، كنسول مركزي و داشبورد استفاده شده است و در قسمت‌‌هاي مختلف مثل فرمان از تريم فيبر كربن استفاده شده است. فرمان اين خودرو از نظر خوش‌دستي، طراحي و عملكرد مثال‌زدني است.

 

بررسي آكورا NSX ۲۰۱۹

بررسي آكورا NSX ۲۰۱۹

 

تجربه رانندگي و راحتي

 

نشستن در آكورا ان اس اكس در ترافيك سنگين و گوش دادن به موسيقي از طريق سيستم صوتي ELS باعث مي‌شود احساس كنيد سوار يك سدان لوكس شده‌ايد. به جز ارتفاع بيش از حد پايين صندلي‌ها كه كمي آزار دهنده است، تجربه سواري و نشستن در آكورا NSX بسيار راحت و دلچسب است، هرچند در حالت‌هاي رانندگي اسپرت و اسپرت پلاس، برخلاف حالت رانندگي اكو و عادي لذت كمتري نصيب سرنشينان خواهد شد.

موتور خودرو در حالت اسپرت و اسپرت پلاس بسيار پر سر و صدا و پر حرارت است، اما در حالت عادي و اقتصادي، موتور عملكرد بسيار نرم و بدون سر و صدايي دارد. اگرچه سيستم هدايت و فرمان كمي سنگين است، در اين حالت‌ها سبك است و قابليت مانور خودرو بسيار بالا مي‌رود و حتي طراحي پرزاويه بدنه هم تاثير منفي روي ديد و تسلط راننده نداشته است.

صندلي‌هاي چرمي با اينكه راحت هستند و طراحي خوبي دارند اما به دليل طراحي اسپرت كمي سفت و سخت هستند و سيستم تعليق حتي در نرم‌ترين حالت هم كمي سخت و زمخت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.